E-mail marketing

Jak optymalizować kampanię e-mailingową

Kampanie e-mailingowe mogą wzbudzać poczucie, że można z nich uzyskać coś więcej, bardziej dopracować, wywołać lepszy efekt. W takim przypadku jest to dobry moment na optymalizację działań. Co prawda badania wykazują, że skrzynki mailowe zaczynają być uznawane za przestarzałe i...

Jak prawidłowo tworzyć bazę odbiorców e-mailingu?

Nie należy zaprzeczać, że sukces firmy w kampanii e-marketingowy zależy od oferty, grupy odbiorców i ich segmentacji, a także od kreacji. Podział czasowy na poszczególne elementy powinien wynosić 40%, 40% i 20%. Firmy bardzo często kupują bay e-mailingowe lub opłacają możliwość...

"Content is king" - także w e-mail marketingu

Mówi się, że elektroniczna skrzynka pocztowa zostanie wyparta przez komunikatory dostępne w mediach społecznościowych. Rzeczywiście, wiele sprawa załatwia się przez Facebook, ale do kompletnego zdetronizowania e-maili jeszcze daleka droga. Zatem nadal można koncentrować się na...